BiteFight
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

[FanFic] Romeo y Julieta [Final Alternativo - Obra Teatral]

5 participantes

[FanFic] Romeo y Julieta [Final Alternativo - Obra Teatral] Empty [FanFic] Romeo y Julieta[Final Alternativo - Obra Teatral]

Mensaje por Krads Bathory Sáb Sep 20, 2008 6:56 pm

Idioma: Catalán [La pasaré al Castellano cuando pueda ^_^]
Escritor: Krads
Tema: Romance - Drama

==============================================================

Narrador: Romeo ha sigut desterrat de Verona, a Màntua
Romeo: Ah, maleït destí, escriptor ambiciós de dolor i llàgrimes, per què he hagut de ser separat del meu amor, Julieta?
Narrador: S' escolta un fort tro que trenca el silenci sepulcral de Màntua.
Romeo: Oh! Déu del tro! Envia'm el teu missatger perquè acabí amb la meva pena!
Narrador: Cau a terra. de genolls, i dels seus ulls blaus cauen dues llàgrimes.

[Verona, casa de Julieta]

Julieta: Dida, diguem que puc fer?
Dida: Fer? Que vol dir senyora?
Julieta: Per tornar a veure al meu amor, Romeo...
Dida: A petita, Cupid t'ha fet mal amb les seves fletxes d'amor eh! He escoltat, que Romeo es a Màntua...
Julieta: Màntua dius? Si t'escolto dir un altre cop aquesta paraula, et manaré que et donin mil cops, per què entenguis el meu dolor!
Dida: Mil cops dius? Una paraula no pot fer tant mal! I, si vols tonrar a veure al teu estimat, ves a Màntua, lluita pel seu amor! Intenaré convèncer al príncep de que perdoni a Romeo.
Julieta: Ah! Dida estimada! gracies! No faré ulls sords als teus consells.

[Surt Julieta]

Dida: Es creurà el príncep, que la Dida dels Capulet va matar al príncep dels gats?

[Màntua, casa de Romeo]

Romeo: Qui hi ha, surt de la foscor maleït personatge!
Julieta: Romeo, estimat, sóc jo, Julieta!
Romeo: Ah! Ulls estupids! Com no heu pogut veure que era Julieta? La més bonica de tota Itàlia!
Julieta: Itàlia només?
Romeo: Itàlia es el món! I vos sou la mes bonica de tot ell.
Julieta: Romeo, Les teves paraules encara em faran posar vermella!
Romeo: I que feu aquí, oh Julieta estimada?
Julieta: E vingut a dir-te, que demà vagis al pont de Verona, podràs tornar al meu costat.
Romeo: A, cruel lluna, perquè no t' amagues ja, i deixes sortir al sol perquè ja sigui de dia!?
Julieta: Romeo, la Dida s' encarrega de tot, puc estar tota la nit amb tu.
Romeo: Lluna, perdona les meves paraules, i queda't al cel, i tu Julieta, puja al meu costat un altre cop.
Julieta: Vaig enseguida estimat Romeo.

[Dins les ombres hi és Paris]

Paris: Maleïda Julieta, MALEÏT ROMEO!... demà al pont serà l' ultim cop que el vegis amb vida Julieta.

[Nit següent, pont de Verona]

Romeo: Ja sóc aquí Julieta meva, on ets?
Julieta: Aquí estimat, Dida no ha vingut en tot el dia a casa...
Romeo: Creus que està bé?
Julieta: Segur que si, a més, el príncep m'ha dit aquesta tarda que Romeo podria tornar a Verona!
Romeo: Llavors, ya puc tornar al teu costat?
Paris: No tan ràpid petit Romeo, jo se que vas se tu qui va matar a Tibald, i a ell li donaràs explicacions!
Romeo: Paris, que fas aquí?
Paris: Aquesta no es la pregunta, la pregunta es, que fas tu aqui? Ves-te’n de Verona, aquí ja no ets benvingut!
Julieta: Paris, que dius? El príncep m'ha dit que podia tornar!
Paris: Llavors no ho saps? La teva Dida, va anar al príncep, ploriquejant de que ella va matar Tibald, mentires i més mentires!
Julieta: Que dius? Tu ets el mentides!
Paris: M' ha acuses de mentider? Tu? La dona que dorm amb altres? La mentidera ets tu, malaputa.
Romeo: No consentiré que li diguis això a Julieta, as firmat la teva defunció!
Paris: Això es el que volia, lluitar!
Narrador: Romeo i Paris treuen les seves espasses i lluiten, fins que Paris rep una estocada i cau a terra.
Paris: Sisplau, Romeo, no em matis, faré el que vulgis! M' aniré de Verona! Sisplau!
Romeo: No vull matar-te Paris, només vull que m' escoltis
Narrador: Quan Romeo li dona la mà, Paris agafa la seva espassa, Julieta ho veu i es posa davant de Romeo, revent ella l'estocada mortal.
Romeo: Julieta!!
Narrador: Julieta cau sobre els braços de Romeo
Romeo: Sisplau Julieta, no et moris!
Julieta: Morir-me? No... tot acaba de començar... ens reunirem en un altre vida...
Romeo: A mi m'agrada aquesta vida! Siusplau, no et moris!
Julieta: Dóna’m un petó, vull sentir la teva calor als meus llavis...
Narrador: Romeo li dona un petó a Julieta, qui tanca els ulls, i d'ells cauen llàgrimes.
Romeo: Julieta... Paris, on ets? Maleït covard, se n'ha anat...
Narrador: Romeo agafa la seva espassa.
Romeo: Ens reunirem en un altra vida, Julieta estimada.
Narrador: Es tomba al pont, i es clava l' espassa al cor. Li dona una abrasada a Julieta.
Romeo: Adéu... estimada
Julieta: Adéu, estimat...

Última edición por Krads el Dom Sep 21, 2008 5:50 pm, editado 1 vez
Krads Bathory
Krads Bathory
Emperador Vampírico
Emperador Vampírico

Masculino Cantidad de envíos : 951
Localización : En las sombras, bebiendo la dulce sangre de mis víctimas...

Hoja de personaje
*Descripción física e Inventario*: Alto, 1,80, pelo gris, aunque no canoso, color natural. Ojos lilas, con toques negros y se tornan rojos cuando se alimenta, de piel blanca, bastante blanca, labios finos y carnosos y nariz respingona. Cuerpo átletico, aunque no muy musculado. Piernas grandes y fuertes, al igual que los brazos, y de espalas muy anchas Inventario: Memento - Poción menor de aguante (x5)
*Nivel*: 10
*Experiencia*:
[FanFic] Romeo y Julieta [Final Alternativo - Obra Teatral] Left_bar_bleue40/550[FanFic] Romeo y Julieta [Final Alternativo - Obra Teatral] Empty_bar_bleue  (40/550)

https://bitefight.forosactivos.net

[FanFic] Romeo y Julieta [Final Alternativo - Obra Teatral] Empty Re: [FanFic] Romeo y Julieta [Final Alternativo - Obra Teatral]

Mensaje por Melamori Blimm Sáb Sep 20, 2008 11:40 pm

Bien, mi primer post en el foro y lo dejo aqui... Si es que yo molo =D
Bueno, a lo que iba... ME ha gustado bastante, la verdad ^^ Menos por el tema faltas, claro... y que es demasiado corto -o-
Por lo demás, mola ;D

Melamori Blimm

Cantidad de envíos : 1

[FanFic] Romeo y Julieta [Final Alternativo - Obra Teatral] Empty Re: [FanFic] Romeo y Julieta [Final Alternativo - Obra Teatral]

Mensaje por Susanne Mar Sep 23, 2008 7:45 am

pues si alguien pudiese traducirmelo.... Rolling Eyes
Susanne
Susanne
Vampiro
Vampiro

Femenino Cantidad de envíos : 402

Hoja de personaje
*Descripción física e Inventario*: Mide 1.73 Tez palida, pero no marmolada aun. Ojos celestes de mirada fria, negros cuando tiene sed. Cabello negro y largo, hasta la cintura.Cuerpo entallado y bien formado. Va vestida con un largo vestido ajustado, abierto de un lado hasta la altura del muslo. Leva una medalla que termina en una cruz de plata, con pequeños diamantes incrustrados y un medallon de plata, con el relieve de un dragon. Y en el muslo, sujeto con una correa, una daga.
*Nivel*: 0
*Experiencia*:
[FanFic] Romeo y Julieta [Final Alternativo - Obra Teatral] Left_bar_bleue0/50[FanFic] Romeo y Julieta [Final Alternativo - Obra Teatral] Empty_bar_bleue  (0/50)

Mensaje por Seirene Lafayette Vie Sep 26, 2008 9:49 pm

Susanne escribió:pues si alguien pudiese traducirmelo.... Rolling Eyes
Idem Very Happy
Seirene Lafayette
Seirene Lafayette
Hombre Lobo
Hombre Lobo

Femenino Cantidad de envíos : 413

Hoja de personaje
*Descripción física e Inventario*: 1,71, no es delgadita ni gorda, es una chica de complexión normal, pálida, de cabellos negros, largos y ligeramente ondulados, más bien lisos. Con ojos azules claros casi grises y rasgos ligeramente asiáticos.
*Experiencia*:
[FanFic] Romeo y Julieta [Final Alternativo - Obra Teatral] Left_bar_bleue0/50[FanFic] Romeo y Julieta [Final Alternativo - Obra Teatral] Empty_bar_bleue  (0/50)

http://www.charmedville.foroactivo.com.es

Mensaje por Kelpie Strife Vie Sep 26, 2008 9:54 pm

si Krads no lo traduce, ya me encargare yo xDDD
Kelpie Strife
Kelpie Strife
Vampiro
Vampiro

Femenino Cantidad de envíos : 242

Hoja de personaje
*Descripción física e Inventario*: Pelo corto, negro. Lleva una cinta negra atada a la frente. Ojos marrones y grandes. Algo delgada y no muy alta. No es muy palida, para ser vampiresa, pero tampoco es morena. Va vestida con unos shorts marrones, una camiseta azul oscuro con flores blancas, lleva una chaqueta sin mangas por encima. Ne el brazo izquierdo tiene atado un lazo rojo en recuerdo a los amigos que apoyó antaño. Tiene una especie de calentador negro en el brazo izquierdo y una muñequera blanca en el derecho.Tiene unos calcetines negros altos y una especie de botas altas amarillas con cordones blancos. Inventario: Una especie de Shuriken enorme, un medallon con un dragon en su superficie y un reloj de bolsillo plateado del que no recuerda la procedencia.
*Experiencia*:

Mensaje por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado